Lägga sig ner och dö kanske?



Just nu vill jag bara lägga mig ner någonstans och dö. Ska som sagt inte gå på träningen idag för att mina ben gör så fruktansvärt jävla ont. Jag är redan less på att vila men har inte ens tagit mig igenom två hela dagar. Oh då är det ändå sex eller sju dagar till som jag ska sitta och känna mig tjock! Vill inget hellre än att träna men jag är rädd. Det låter töntigt men jag är faktiskt r ädd på riktigt att det här inte kommer gå över. Man hör ju om alla de som får vila i typ ett halvår utan att det ens blir bättre. Snälla någon, döda mig. Jag klarar inte av ett liv utan träning.

För övrigt då? Jag hetsäter, hetsäter och hetsäter lite till. Mitt självförakt har aldrig varit så stort som det är just nu. Dessutom har jag nog valt fel utbildning. Jag! Hatar! Mig! Själv!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: DU OM VI SKA! Haha :) Jag lääängtar sååå herre gud. Bara så du vet så pratar jag om dig typ hela tiden i " skolan" så säger jag typ hela tiden helt utan anledning " ååååh jag vill att J ska vara hääär " Och sen en lång suck haha xD jag får mina ryck ibland.



Ja jag ska börja kämpa ni igen för nu är det här betendet mycket mycket mera ohälsosamt än vad det är att banta för det är inte bra att jag bara ökar i vikt -.- ..... men jag SKA kämpa NU :)



<3<3

2011-11-20 @ 12:35:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: s

jag hoppas det! men du, jag hoppas att det går över, jag hade skitont ett tag och trodde också att jag skulle få vila hur länge som helst, tog ett break på ca 3 veckor( långt jag vet) och sen kände jag ändå av det efter men struntade i det och bara tränade vidare, fast jag springer inte.. men nu känns det inte ens längre =)

2011-11-20 @ 20:05:36
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0