Minus på vågen



Nu kan jag äntligen uppdatera er med någonting positivt. Idag var det minus 0,8 kilo på vågen vilket är märkligt eftersom det inte ens gick särskilt bra igår. Jag tror att mina gränser för vad som är bra respektive dåligt börjar flyttas igen och det är ett gott tecken. Nu ska jag bara fortsätta så här också. Har gått ner totalt fyra kilo från min högsta vikt. Fortfarande fem kilo kvar tills jag kan börja känna att jag är back on track eller vad jag ska säga.

Idag blir det ett intensivpass på friskis här i Kalmar. Älskar intensivpassen här. Innan jag flyttade hit hade jag bara varit på ett intensivpass i min hemstad och det var verkligen fruktansvärt vad tråkigt det var. :P Har för tillfället inte ont i benhinnorna men det är svullet så jag lär väl få lida för mi nträning imorgon men det skiter jag i. Och ja jag är tjatig hehe.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh va härligt med minus på vågen, grattis :D

Så som hon på bilden ser ut är ju en dröm <3 Jag vill se ut så!!

2011-11-25 @ 23:23:58
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0