Pepp



Någon som kan gissa vad jag ska roa mig med ikväll? Antagligen inte men det ska jag tala om. För jag ska träääna! Haha lycklig som ett litet barn. Jag vet att benhinnorna inte är helt bra än men det skiter jag i för nu står jag inte ut längre. Pepp, pepp.

Jag vägde mig när jag vaknade imorse och hade gått upp ett helt kilo från igår. Det var väntat eftersom jag visste att det var en del vätskevikt jag gått ner men det här känns ändå inte okej. Jag skötte mig faktiskt igår också. Men inte tillräckligt tydligen. Idag har jag druckit två koppar varm mjölk med kanel (godare än det låter och mättande) plus en liten portion med ris. Om jag mot förmodan trycker i mig någonting mer så ska det upp igen.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är super skönt att äntligen vara igång igen :D har längtat så efter det här.

Hihiii asså den här killen är så himmla oväntad jag har ALDRIG varit intresserad av den här "sortens" kille xD han är så söt och jag dör typ när han ler mot mig och jag drunknar i hans ögon! Det som är så oväntat är att han är otroligt blyg! Han säger ingenting i skolan men han är ändå med liksom för han sitter med oss och skrattar när han tycker att det är roligt. Men förr så skulle jag inte falla för honom för jag skulle ha tyckt att det hade varit för jobbigt med någon som är så tyst men det är typ det som gör honom så mystisk och intressant! xD men han och jag flörtar i skolan iaf och så pratar vi på fb.



kram <3

2011-11-23 @ 21:10:42
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Ismael.

Känns det inte dumt att planera att kräkas? Jag menar, det är väl det sista man vill...?

2011-11-24 @ 10:28:52
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0