Plus



Jag har gått upp 0,1 kilo från igår. Aldrig roligt att gå upp i vikt men med tanke på hur illa jag skötte mig igår så är det väl inte allt för illa. Jag var så jäkla mätt när jag gick och lade mig på kvällen att jag trodde jag skulle ha gått upp ett helt kilo. Tyvärr har jag inte skött mig idag heller (pinsamt) så vi får väl se hur det går imorgon.

Igår var det i alla fall träning igen. Första intensivpasset efter min ofrivilliga vila så det var sjukt jobbigt men samtidigt roligare än någonsin. Idag är det lugnt på träningsfronten tyvärr. Helst vill jag dit och köra slut på mig varje dag men jag ska ge benen några veckor att återhämta sig nu och sedan kör jag stenhårt från och med nästa termin.

Just det. Jag har bokat om min hemresebiljet så istället för att åka till E-town den 22a december åker jag redan den 16e. Lycka! Jag behöver verkligen de extra dagarna just nu. Sjuk som jag är fick jag lite ångest över att jag missar fem pass med min favoritledare under julen då jag är hemma men så fort jag får träffa familj och vänner hoppas jag att den ångesten släpper.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är jätte härligt att det går bra och ja det är väldigt peppande att veta att det går bra för oss båda nu :D

Va bra att du åker hem den 16e för jag åker till leksand den 23, så vi hinner ses!! Jag var mkt orolig för att vi skulle missa varandra:(

Saknar dig! <3

2011-11-26 @ 21:08:58
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja men ellerhur! :O Men jag kommer hem typ den 25-26 nångång :)



Kram <3

2011-11-26 @ 23:11:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0