Träningskompis



Gud vad skönt det var på träningen plus att jag trotsade eventuell smärta och gick hem så jag fick lite extra motion. Tyvärr var inte min inofficiella träningskompis där idag. Vet inte om jag har skrivit det förut men det är en ganska ung ledare på friskis vars pass jag brukar gå på (medel och intensiv) och alla andra dagar brukar vi vara och träna på samma pass så även om vi inte ens pratar med varandra så triggar vi typ varandra att inte ge upp haha. Han vågar inte ge upp om inte jag gör det och jag vågar inte ge upp när han är där = bra träning.

Kanske ska berätta det tråkiga också. Jag hetsåt så jävligt igår att jag idag har gått upp mer än ett kilo! Inte för att jag åt jätestora mängder igår men för att det var så fruktansvärt onyttigt. Inte en enda riktig måltid, bara socker och fett. Fan, fan, fan! Vad jag hatar mig själv. Kommer aldrig bli smal. Men just nu försöker jag tänka som så att jag fortfarande har gått ner tre kilo de senaste typ två veckorna.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är bra försök att tänka positivt! Du har ju gått ner mycket på kort tid det är bra!:D



Kram<3

2011-11-28 @ 07:02:57
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Åh så skönt att du gått ner det igen :)

Ja så vill jag också ha (a)



Kram<3

2011-11-28 @ 16:19:25
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: S

nee det har jag iofs inte sagt, kanske borde göra det!men vet inte vad jag skulle säga om hon frågar varför mer än att jag får ångest, för jag väger mig ju jämt hemma liksom. kul peppkompis :)

2011-11-29 @ 00:29:32
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0