Yoga it is.



Det känns som att jag har hetsätit idag men det har jagi nte. Åt lite ris förut men spydde upp det mesta och sedan lite havregrynsgröt. Men det är fortfarande för mycket. Har gått ner några hekto från igår men väger fortfarande fyra kilo mer än min före detta "nu tar jag livet av mig"-vikt. Det känns inte helt okej med andra ord men nu är jag peppad.

Idag står det förhoppningsvis yoga på schemat, om det finns några platser kvar vill säga. Inte för att jag gillar yoga särskilt mycket då jag vill känna mig svettig och svimmfärdig efter ett träningspass men jag måste komma utanför dörren nu. Måste få sätta min fot på en träningsanläggning igen även om det bara är för att lugna ner mig själv. På onsdag kör jag ordentligt igen och hoppas på det bästa.


Kommentarer
Postat av: s

yoga kan vara bra för att slappna av lite i alla fall :) det behövs alltid =)

2011-11-21 @ 16:59:18
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0