Besök



Igår fick uttrycket träna tills man spyr in ny och mer bokstavlig innebörd för mig. Jag är itne sjuk men på stretchngen kände jag hur det kom upp massa kräk i mmunnen. Haha så jävla äckligt men jag får väl se det som ett bra tecken kanske?

Jag vet inte vad jag väger just idag men jag ser fruktansvärt svullen ut så har nog gått upp en del i vikt. Eller så är det tjejveckan som spökar.

Nej nu måste jag springa vidare. Får besök av pappa med familj om typ en halvtimme och vi ska bo på hotell inatt så det blir nog lite tomt på bloggen ett tag. =) Åtminstone tills imorgon kväll.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Det låter som en un derbar ide´ <3

2011-10-30 @ 01:34:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja tiden går fort. Nej det kommer jag aldrig glömma...:(



Kram <3<3

2011-10-31 @ 18:36:19
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0