Då dör jag hellre



Kom helt plötsligt att tänka på en sak. När allt var som värst/bäst beroende på hur man ser det och jag vägde som minst hade jag ett skräckscenario. Jag tänkte att om jag gick upp över en specifik vikt så skulle jag ta livet av mig. Tro inte att jag var oseriös heller, jag var helt inställd på att jag inte skulle leva en dag till om jag gick över min skräckvikt. Det ironiska är att nu har jag legat över den vikten nästan konstant under en helt sinnessjukt lång period. Nu skulle jag till och med vara glad om jag hade den vikten eftersom jag gått upp då mycket den senaste tiden...ha...vad tragiskt.

Nu ska det bli ändring på det. Det finns inget alternativ. Min skräckvikt måste åter igen bli just en skräckvikt och inte någon jäkla målvikt som det är just nu.

Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: sero

åh jag vet precis vad du menar!!

jag hade också min sträckvikt, nu är jag över den,

jäkla skit! men vi kan kommer under den igen, vi har gjort det förr!



kram

2011-10-31 @ 01:03:08
URL: http://wallsgodown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0