Fail



God morgon.

Idag är jag vaken tidigt. Vaknade halv sju av en mardröm som tog mig tillbaka till en inte alltför rolig dag i mitt liv. Hjärtklappning, svettningar och ångest. Men nu går jag vidare med dagen.

Trots min motivation så misslyckades jag stort igår. Jag hade redan från början tänkt att jag skulle äta mat ordentligt eftersom jag försöker stoppa en förkylning som håller på att bryta ut och då behöver man energi. Jag vill ju inte behöva avstå från träning i flera veckor för att jag är sjuk. Men i vilket fall så slutade det i mer eller mindre hets, kräkningar och allt det vanliga med andra ord. Sjukt svullen idag och min våg och jag är verkligen inte vänner nu för tiden.

Idag börjar jag hålla koll på kalorier igen. Det var faktiskt ett tag sedan som jag verkligen räknade. Jag kommer börja snällt mot mig själv och helt enkelt hålla mig så långt under 1000 kcal som jag kan men bara det inte går över så är det okej. Annars kommer jag köra på i en dag och sedan misslyckas.

Så jag börjar skriva ut kalorier in/ut ikväll.

Ha en bra dag. :)


Kommentarer
Postat av: sofie

lycka till nu :)

2011-10-26 @ 22:16:58
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0