Fasta!



Man kan ju fråga sig varför jag sitter och massuppdaterar bloggen när jag egentligen är så jäkla stressad över plugget. Men jag tog nyss ett beslut. Från och med nu så ska jag fasta i minst två...helst tre dygn. Jag skiter i det här nu. Åker och tränar ikväll, köper hem massor av juicer och grejer på vägen hem. Vattenfasta blir det inte eftersom jag ska träna så mycket och dessutom behöver få i mig vitaminer för att inte förkylningen ska bryta ut. Plus att det är tenta imorgon. Vill vara pigg då. Haha jävligt olägligt att fasta nu men jag måste börja när jag är motiverad.

Någon mer som har tänkt fast nu?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Det är jobbigt det där:(

men idag är det bra igen, så skönt.

Haha ja nu i efter hand så är jag ju nöjd med gårdagens intag eftersom att det blev minus på vågen idag xD men igår var jag lite orolig.



Kram <3

2011-10-26 @ 07:11:04
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0