Just shoot me



Som rubriken lyder, just shoot me! Jag har ikväll fått instruktionerna till hemtentan om Rysslands ekonomiska och politiska historia/utveckling. Deadline på fredag. Jag planerar att skriva dygnet runt i tre dagar nu och hålla mig vaken med hjälp av kaffe. Endast avbrott för träning imorgon kväll. Jag är så körd och det här är så fruktansvärt tråkigt. Borde egentligen plugga till salstentan nästa vecka också, ett ännu svårare och ännu tråkigare ämne. Men det värsta av allt är att jag ska vara inlåst i min lägenhet endast med mig själv och kylskåpet i flera dagar. Jag brukar inte vara hemma så mycket bara för att slippa hetsa men nu lär det ju gå åt skogen. Har redan börjat! 

Tillbaka till rätt ämne nu. Idag har jag tränat två timmar på raken. Först ett intensivpass och sedan ett pulspass. Skakade i benen redan innan pass nummer två startade men jag överlevde och nu kanske jag orkar koncentrera mig på plugget när jag ändå inte orkar röra mig ur fläcken på ett tag.

Men låt er inte luras av att jag tränar. Nej för jag är fet, fet, fet. Börjar nästan ifrågasätta om min våg visar rätt för den visar helt sjuka siffror men jag ser ändå smalare ut nu än när jag kände mig som störst. :O Inte helt okej. Men om jag ska glädjas åt något är det väl att mina revben äntligen sticker ut igen när jag ligger ner. Märkte det på avslappningen på träningen idag. Synd att jag ser gravid ut när jag står upp bara.

Ses om tre dagar. Nej men jag lär väl uppdatera när jag fått sammanbrott och tentaångest.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja men exakt! Jag ser mig själv i spegeln och jag har blivit så fet så jag inte orkar anstränga mig för att jag vet att det kommer att vara så tufft i början men jag fattar inte varför jag har blivit sånn här som inte anstränger mig -.- ..

Ja vi får ta o ses när du är här i etuna tycker jag och absolut så kan vi snacka i telefon :) jag tycker också att det är lite jobbigt att prata i telefon men jag tror nog att det går bra i alla fall!

Jag var och sökte tre jobb och Åhlens tog mitt cv, indiska skickade jag en ansökan via dator och på lindex så var det ett big no men jag ska fortsätta att söka jobb på torsdag.

Lycka till med pluggandet!

Kram <3<3

2011-10-19 @ 08:48:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: e

är det du på bilden? sjukt smal!

2011-10-19 @ 12:44:53
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Din bästis

Att du väger mer men är smalare är pga att du tränar mycket. Muskler väger mkt. Skit i vad vågen säger !! Den visar inget egentligen

2011-10-19 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0