Jympaledare?



Har överätit idag. Eller ja, egentligen inte men det känns som att jag har gjort det bara för att min mage ser så jäkla svullen ut. Nu börjar jag snart mitt nya liv. I så många år har jag sagt att jag ska gå ner i vikt, svälta mig och bla bla men det här är annorlunda. Nu när jag ändå inet har rökt på flera veckor kan jag lika gärna fortsätta i samma spår. Efter att N har varit här i en vecka och vi har festat loss lite funderar jag på att sluta helt med alkoholen fram till åtminstone sommaren precis som jag ska hålla fast vid rökstoppet, jag ska börja äta hälsosamt med mina mått mätt. D.v.s gå ned i vikt men jag tänker bara handla bra råvaror om jag ska äta något. Jag ska sluta med allt som är giftigt för kroppen och bara fokusera på träningen och hälsan. (Ja, det kanske finns en viss antydan till att jag går igenom någon sorts identitetskris nu, haha)

Funderar dessutom på att ansöka om att bli ledare på friskis. Kanske låter lite dubbelmoral med tanke på mina ÄS att uppmuntra andra till att leva hälsosamt men jag tänker ju inte pracka på människor mina sjuka ideal i alla fall. Det skulle åtminstone motivera mig för man ser så jävla tjock ut i deras ledarkläder. Skulle aldrig visa mig i det så som jag ser ut nu. Men får se hur det blir med den saken. Jag får så jävla konstiga och impulsiva idéer ibland.


Kommentarer
Postat av: Emy

Sv: Jag är 16 år. Hur gammal är du? :)



Usch ja. Och det knäppaste är att jag typ inte ens tycker att det är gott längre. Hatar hur det lägger sig i magen också. Bläää.

2011-10-21 @ 07:45:33
URL: http://recklesswhirlwind.blogg.se/thenewme
Postat av: e

Roligt! jag hade velat utbilda mig till personlig tränare, är jätteintresserad av sådant. träning och hälsa. Men som du säger, det känns lite som dubbelmoral.



sv: precis.. nu på morgonen är min mage tom svullen utan att ha ätit något, så jag VET ju att det är för att den bara är svullen och för att jag inte gjort nummer 2 på ett tag haha.

2011-10-21 @ 09:10:14
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woho!!!!! Haha kmr gå upp massor när vi kmr gå ut. Haha gick ju upp 5 kg på 1 vecka när vi var i Turkiet pga alkoholen........

2011-10-22 @ 10:35:16
URL: http://runawayfromlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0