Kontakter

Skrev nyss ett låångt, ilsket inlägg som försvann när jag skulle posta och gjorde saken ännu värre. Kort fattat så handlade det om att jag hatar att bo i en stad där jag inte har en enda bra kontakt för just nu vill jag röka på men det går ju inte. Jag tänker aldrig mer flytta till en stad där jag inte känner någon. Vill tillbaka till Eskilstuna, a.k.a lilla Chicago, där alla man känner kan fixa något. Eller den finska staden jag bodde i. Det var visserligen dyrt men alla rökte där också. Jag hatar det här pittoreska lilla skitstället!

Såg en diskussion på facebook nyss mellan en av mina "partivänner" och hans kompis. Kompisen är liberal. Ska jag vara så totalt desperat att man kontaktar honom på något sätt? Haha, psyko/pundarvarning men jag är allvarlig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

åh jag är typ lika desperat efter röka som du fast jag kan bara skicka ett sms men mitt problem är att jag fortfarande går på cannabisprogramet xD .... men jag har rökt engång under programets gång och det var för 24 dagar sen!! O_O vill haaa nuu.



2011-10-23 @ 16:12:10
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja men precis älskar det! Haha det sjuka är att jag har en crosstrainer som står i mitt rum men tränar jag på den? Neej haha xD så sjukt. Men idag börjar jag mitt smala liv för 1000000 gången men jag är motiverad och vet vad jag ska äta och hur och sen så ska jag träna så mycket jag orkar på crossen (min kondition är usel)

Jag känner igen mig i dina matvanor jag är precis likadan men som sagt idag ska jag ändra på mina matvanor och jag ska försöka följa skinny bitch dieten så mycket som möjligt :)



Jo jag hade ju nästan kommit ifrån det här med att tänka på röka men så rökte jag och nu tänker jag nästan lika ofta på det som förut men jag vet att kan kan hålla mig ifrån det fast sammtidigt så kan jag inte lita på mig själv till 100% om det stora suget tar tag i mig men jag tar en dag i taget^^



Kram <3<3

2011-10-24 @ 08:42:10
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0