Motiverad



Jag har fått en riktig rush av motivation nu. Är så jäkla motiverad att jag bara vill sätta igång och kämpa så in i helvete nu på en gång. Det känns precis som i början av mina ÄS när man fortfarande kände sig på topp och jag trodde aldrig att den känslan skulle komma tillbaka. Nu SKA det hålla i sig också.

Jag har gått in på diverse pro-ana sidor ikväll. Och nej, jag vill absolut inte definiera mig som pro ana eftersom jag inte skulle önska detta till min värsta fiende och heller inte ser det som någonting positivt, det är helvetet i mitt liv. Men och detta är ett stort men, jag känner att jag behöver återgå till mitt gamla hederliga ana-tänk som faktiskt fungerade för att få ordning på alla mina misslyckanden.

Sitter nu och lyssnar på alla motiverande musik som jag ignorerat totalt det senaste året typ och inser att den är helt underbar.

Godnatt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är så roligt att läsa att du är så motiverad och det gör mig motiverad :D

Jag pratar med mamma nu om gymkort och hon tycker att jag absolut ska börja träna(inte bara jag som ser att jag är fet haha)bara jag kommer att komma igång med träningen igen så kommer allt bli bra igen!

Hur ser en dag ut för dig med maten?



Kramar <3<3

2011-10-23 @ 13:59:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0