Proteinpulver



Vaknade halv åtta imorse trots att det är min lediga dag. Gah, börjar det bli kärringvarning på mig? haha
Nej men hittils har jag i alla fall druckit en naturdiet drinkmix. Köpte hem det för några dagar sedan men nu funderar jag på att beställa hem proteinpulver istället och använda som måltidsersättning. Typ en shake till frukost, en till middag och sedan kalorisnål men vanlig mat till lunch eller något sådant. För det första behöver jag måltidsersättare, för det andra behöver jag få i mig protein i allmänhet eftersom jag inte äter kött och är dålig på det där med ersättningsprodukter. Sist men inte minst så kanske jag kan banta utan att förlora allt för mycket muskler på det sättet.

Billigt också. Typ 3 kronor per portion räknade jag ut igår.

Idag blir det mitt favoritpass på hela veckan men min hosta vägrar ge sig. Jaja, det brukar ju släppa när jag väl kommer dit och inte tänker så mycket på det.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag tycker att det låter bra. Kör på det!

2011-10-28 @ 13:02:20
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0