Som meditation



Förlåt för att det enda jag tjatar om just nu är träning men sanningen är ju den att det är det enda jag gör nu för tiden. Var på mitt favoritpass tidigare, intensiv med sjukt bra musik, roliga rörelser och en snygg ledare haha. Inte fy skam. Men det bästa idag var att jag hamnade i något sorts meditativt tillstånd under passet. Det kanske låter märkligt men det finns ingenting som fungerar så ångestdämpande på mig som träningen gör. Just idag kände jag knappt att jag blev trött. Nog kändes det allt i musklerna men det var en skön känsla som fick mig att känna att jag var odödlig och kan klara allt. Fy fan vad rörigt det där blev men ni kanske förstår?

Har ätit mängder med mat nu på kvällen men det var inte mycket kalorier som tur var eftersom min nya favoriträtt endast är nyttig. :) Det gillas starkt. Tyvärr åt jag choklad tidigare och det är ett beroende som jag verkligen måste bryta. Tyvärr inbillar jag mig att träning = tillåtelse att äta men så är det ju definitivt inte.

Förresten, jag skickade just in anmälan om att bli värd på F&S. Alltså inet ledare för just nu har de inga pass som jag är intresserad av att leda så jag väntar med det. Men som värd är man mest med och assisterar under passen. Hoppas att det går vägen, skulle vara en perfekt start.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också träna! Jag vågar inte bli frisk.. så jag bara står och trampar och vill definitivt gå ner i vikt så det är mitt mål just nu. Hur är det för dig? <3

2011-10-22 @ 08:32:23
URL: http://cayline.blogg.se/
Postat av: e

sv: nej, jag kan verkligen inte se det.. känner mig sjukt fet. Vill inte ens ha mina revben längre för jag tycker de står ut så att magen formas konstigt. What's up with that liksom..

tack iallafall <3

2011-10-22 @ 14:11:54
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0