Sönderstressad

Sitter och tragglar inför den stora tentan som är imorgon men det går åt skogen. Jag är för nervös för att kunna ta in mer information just nu. Är fruktansvärt nervös för imorgon. Kanske inte så mycket för resultatets skull för jag är övertygad om att bli underkänd men jag mår så dåligt i den typen av miljöer. Typ stora aulas där man kan se hur alla sitter och skriver frenetiskt och man kan riktigt ta på den jobbiga spänningen i luften. Jag blir såå stressad! Roligt att jag har lyckats få hosta igen nu när man ska sitta i en tyst sal i fyra timmar. Glömmer jag vattenflaskan imorgon bryter jag ihop.

Var bara tvungen att gnälla av mig. Maten går förvånansvärt bra just nu med tanke på att jag är instängd med mig själv och mina demoner i min lilla lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0