Städdag



Fastan höll i sig i lite mer än två dygn. Förhoppningen var att jag skulle köra tills innan träningen imorgon men jag åt en omelett nyss för att hålla igång förbränningen. I övrigt ska jag inte äta någonting annat förrän imorgon och då blir det också bara en omelett. Men jag vågar verkligen inte gå till träningen imorgon utan att äta någonting även om jag helst av allt skulel fasta ändå tills familjen kommer på lördag. Igår trodde jag på allvar att jag skulle svimma igen. Det svartnade nästan helt för ögonen och hela jag började skaka efter halva passet. Tror nästan att ledaren märkte någonting för i slutet när vi sretchade hände det igen och jag var tvungen att böja mig ner, när han stod precis mitt emot mig och kollade. Det är han som leder imorgon också plus att det är ett jobbigare pass imorgon = tänker inte ta risken.

Ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är grym som klarade att fasta så länge :D

2011-10-27 @ 21:04:31
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: sofie

åå jag, jag borde kanske ta det lugnare, men det får du också göra <3

2011-10-28 @ 01:04:44
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0