Tights



Igår beställde jag nya träningstights. Eller ja, nya och nya, jag har aldrig haft några förut för att jag känner mig alldeles för tjock för sådana nymodigheter. Jag vet att jag kommer må fruktansvärt dåligt när jag får se mig själv i dem men förhoppningsvis ökar det motivationen lite. Var ändå tvungen att köpa nya träningskläder (som om inte typ 70 % av min garderob redan består av just träningskläder). Snart ska jag ner på stan och uppgradera garderoben med lite överdelar också innan det är dags för ett intensivpass. Bra dag. Bortsett från min fruktansvärda dag när det gäller hyn som lever rövare för tillfället.

What else? Ingenting särskilt tror jag. Min mage är helt uppsvullen men jag har bara ätit en liten omelett än så länge. Sedan blir det att köpa hem frysta bär efter träningen. Det brukar kunna stoppa hetsen något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg!

2011-10-21 @ 20:24:31
URL: http://cayline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0