Tillbaka



Nu är jag tillbaka efter studieresan. Eller ja, jag kom tillbaka förra söndagen men missat att uppdatera. Resan var det bästa jag gjort på länge och absolut nödvändig för att klassens sammanhållning skulle bli riktigt bra. Nu har vi festat ihop oss i alla fall haha. Är fortfarande helt slut efter resan deremot. Fullspäckat schema från 07:00 till sent på nätterna. Vissa dagar var alla i klassen fortfarande onyktra när vi skulle upp och ha föreläsning. Illa!

Maten är åt helvete som vanligt. På resan gjorde vi ingenting annat än att äta, tre fettfyllda mål mat om dagen plus en massa snacks. Förvånande nog gick jag bara upp typ ett kilo men nu när jag kom hem har jag däremot börjat gå upp massor. Ser ut som en uppsvälld ballong och det känns som att mina organ kommer kollapsa vilken sekund som helst. Har haft så sjukt ont i magen (typ upp mot revbenen) i flera dagar nu. Men anyway, träningen har jag också kommit igång med. Körde tre tunga pass på raken för några dagar sedan. Såå skönt bortsett från att det tog tio minuter att ta sig upp ur sängen dagen efter.

Nu har jag ett dilemma också. Decemberresa till Turkiet eller inte? Borde kanske inte, tror inte ens att jag vill men känner att jag behöver det för att avsluta och sätta punkt för ett långt kapitel i mitt liv. Men det innebär isf att jag får offra mina enda dagar i hemstaden det här året för att åka dit. D.v.s missa nyår, mellandagar och starten på det nya året tillsammans med mina vänner och familj. Men kommer jag någonsin sluta grubbla om jag inte gör det? Gahh...beslut, beslut. Tänk om livet bara kunde få vara enkelt någon gång ibland.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: det är inte så skönt :( jag vet inte när det kommer att gå över faktiskt. Ja det har hänt massor. Jag saknar dig sjuukt mycket!



kramar <3<3

2011-10-11 @ 08:59:00
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Din bästis

Stanna!!!!! :) vi drar ju dit nästa år

2011-10-13 @ 22:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0