Träning



Nu tar jag en liten välbehövlig paus i pluggandet. Satt från nio på kvällen igår till klockan fem inatt/morse, sov fyra timmar och började om. Kul liv! Nej nu ska jag sluta tjata för en stund för idag är det onsdag och det innebär att jag snart ska iväg på ett av mina favoritpass! :D Tagga, tagga, tagga. Jag är så tragisk som pratar om träning som om jag skulle iväg på en efterlängtad resa eller något.

Min vikt vågar jag inte ens tänka på. Har inte vägt mig idag eftersom jag börjar misstänka att vågen är åt skogen (för såå fet kan jag väl inte ha blivit?).

Nu kör jag sista pluggrycket innan träningen.

Hörs ikväll alla fina.


Kommentarer
Postat av: e

sv: jo,men jag tycker hon hanterar det helt fel. Idag när vi ätit klart middagen sa hon lågmält: jag ser helst att du inte besöker toaletten på ett tag. ok?

Hon vet ju inte att jag ahr bulimi, men hon ser till så jag inte går på toa direkt och håller koll på vad jag äter osv.

jättejobbigt.

2011-10-19 @ 19:32:35
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja jag var så förbannad igår och idag också och jag blir arg på mig själv också för att jag låter dom såra mig. Ja den tjejen sjönk väldigt lågt och det var väldigt omoget sagt av henne.



kram <3<3

2011-10-19 @ 20:21:44
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0