Utsövd



Jag vågar inte ens tänka på hur länge jag sov idag för det ger mig ångest att missa en hel dag. Jag vaknade klockan tre! Visserligen kände jag mig inte helt frisk igår kväll plus att jag har kört helt slut på kroppen den här veckan så det kanske var kroppen som signalerade att jag behövde vila. Nu är jag i alla fall utsövd men tror ni att jag pluggar så som jag borde göra bara för det? Nej nej, självklart inte. Har ju en stor tenta på onsdag men jag orkar inte ta tag i det. Är så less efter hemtentan som skulle lämnas in igår.

Fördelen med att vakna sent är förresten att man inte hinner hetsa lika mycket under dagen hehe. Jag hatar helgerna. Då sitter jag bara och försöker överleva tristessen utan att hetsa. Inga roliga träningspass är det på lördagar heller. Plus att det inte kommer någon post att roa sig med. Väntar ju på en massa roliga paket just nu hehe.

Ursäkta gnället men ge mig måndag för helvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0