Avslappning



Har precis kört en rejäl avslappning/meditation men hjälp av ett underbart doftljus, spikmatta och arabisk avslappningsmusik. Låter kanske flummigt eller dumt för vissa men det var precis vad jag behövde. Jag behövde en stund där jag bara fick sväva mellan två världar och slå bort alla tankar som snurrar runt i huvudet hela tiden. Synd bara att det alltid är ett helvete att väcka upp sig själv när det är dags att sluta. Skulle vilja vandra runt i min flumvärld där det känns som att vara hög konstant. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fan va skönt det låter :)

Hur gick det med abc föresten?



Kramar <33

2011-09-19 @ 08:38:37
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0