Bortrest



Maten har verkligen gått åt helvete för mig de senaste två dagarna. Tror att jag tappade hoppet lite när jag inte gick ner i vikt trots att jag var duktig men det är ingen ursäkt. Jag måste kämpa hårdare! Imorgon åker jag till Litauen med klassen och är borta en vecka. Det innebär att jag inte kommer kunna uppdatera här men också att jag kommer bli tvungen att äta en jäkla massa skit. Plus att det säkerligen blir en del drickande också.

Men vi hörs om en vecka. Då jäklar är det nya tag som gäller (hur många gånger har jag inte sagt det?).

Ha det bra så länge.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: ne asså dom gjorde inget fysiskt mot mig om man säger så men dom var allment dryga bara eller A var jätte trevlig från början men på bussen spåra hon så jag bytte plats orkade inte sitta brevid henne.. och O behandlade mig som luft och så sa han at han hör av sig när han mår bättre, haha tror han verkligen att jag är kvar och väntar på honom??!! Han är fan dum i huvudet om han tror det.

Jag vill komma någon gång till dig så festar vi o har kul i Kalmar ;)



Kram <3<3

2011-09-25 @ 18:10:50
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0