Går sönder



Yrseln har blivit starkare och sjukt nog så älskar jag det. Äntligen känns det som att jag har kontroll över allt. Trots det så inser jag att det är ett sjukt beteende. Jag är ju inte dum. Fattar att jag förstör mig själv, slår bort tanken och fortsätter i samma spår i alla fall.

Börjar få ångest och känna mig allmänt nedstämd igen. Den har hållit sig borta så länge nu men tydligen är det en cirkel utan slut. Det värsta är att jag vet vad det beror på. Det känns som att jag kommer gå sönder inombords vilken sekund som helst. Har hittat en av källorna till min ångest men kan inte göra ett skit åt saken.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: För det först jag saknar dig så otroligt mycket!! <3 Känns ensamt liksom utan dig.

För det andra så år det ju åt helvete med maten jag har slutat räkna kalorier och jag hat slutat träna helt... = har inte vägt mig på länge. Men jag kan inte fortsätta så här det går bara inte jag kan inte fortsätta blunda jag måste ta tag i viktn på allvar igen.



Kramar<33

2011-09-18 @ 15:49:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0