Några bedrövelser senare



Long time no see...again. Men nu är det dags att komma igång med bloggandet igen eftersom jag har flyttat till en ny stad och känner att jag är i större behov av att skriva av mig nu. Det har hänt mycket sedan sist och jag kommer inte ens ihåg allt men en kort sammanfattning ska det väl ändå bli.

Som sagt så jobbade jag hela sommaren och trivdes jättebra, speciellt med tanke på att jag sprang omkring och fick massor av motion under dagarna. Efter jobbet var det dock dags för ännu en resa till Turkiet. Det skulle jag kunna skriva en hel bok om med tanke på allt drama men nöjer mig med att säga att jag gick ner i vikt i början av resan. Mina höftben tittade fram igen efter en lååång tids frånvaro men av någon anledning gick det utför i slutet av resan.

Så vart befinner jag mig nu då? Jo, i en ny stad, utan några riktiga vänner, bara massor av nya och ytliga bekantskaper, på en ny skola och jag studerar ett ämne som är helt utanför mitt kunskapsområde. Men det går trots allt bra nu. Är ledig imorgon eftersom jag är klar med min del av ett grupparbete och vi inte har några föreläsningar.

Nu till det som får mig att känna en hopplös hjälplöshet och ångest. Jag är verkligen fetare än någonsin. Förut när jag har gått upp i vikt har jag ändå vetat att jag kan klara av det här om jag bara får tillbaka viljan men nu är jag så jävla stor att jag inte ens vet i vilken ände jag ska börja för att ta tag i det här. Känner mig så fruktansvärt maktlös! Speciellt eftersom jag har blivit så här fet trots att jag inte ens har hetsätit den senaste tiden. Igår spydde jag upp allt jag åt men idag har det gått åt skogen. Men det finns ingen utväg nu, jag kan inte se ut så här längre. Snälla hjälp mig, jag måste pli peppad add våga kräkas igen hur sjukt det än må låta. Imorgon blir det att leta upp Friskis i den här staden för att äntligen köpa träningskort igen.

Sitter just nu och sippar på en grymt god drink i min ensamhet. Inte så nyttigt kanske men kan det hindra mig från att hetsäta så får det väl vara värt de kalorierna (och den alkolistvarningen på mig).


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: ja självklart jag skriver i bloggen hur det går men jag kan ju säga att jag failade första dagen idag hahahaha!!! Men spydde upp maten men åt frukt sen -.- .....

Roligt att du ska blogga nu har längtat sönder mig juuu haha! Jag vet att du kan gå ner i vikt och ge abc en chans :)



Kram <33

2011-09-07 @ 21:09:21
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0