Tjejmiddag



Hej på er.

Fy fasiken vad jag är trött just nu. Igår hade jag en sex timmar lång föreläsning och idag var det samma föreläsare fast vi jag var där i sju timmar. Det bara snurrar i huvudet på mig just nu. Men ikväll ska jag i alla fall försöka ta tag i det där som kallas att ha ett socialt liv. Ska lagga middag (eh tacos hehe) tillsammans med några klasskompisar. Det är blandade känslor. Ångest har jag såklart över att behöva äta utan att kunna kräkas. Det känns som att allt jag har uppnått de senaste dagarna kommer vara fögäves då. Däremot känns det bra att äntligen lära känna lite folk här. Flyttade hit för en månad sedan och har inte gjort ett skit sedan dess. Nog för att jag kan vara lite av en ensamvarg men bara om det är frivilligt, inte för att man inte har några vänner haha.

Jaja vi får väl se hur det går. Jag kan tyvärr inte uppdatera något om min vikt. För det första har jag för stark ångest för att våga väga mig särskilt ofta. För det andra är jag för fet föra tt skriva det just nu och för det tredje så diffar min våg! Flera kilo till och med.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas att det var en trevlig tjejmiddag :)



Föresten skulle vi inte kunna försöka bestäma typ hur vi ska äta osv för jag känner att jag behöver ditt stöd för att gå ner i vikt hehe, att vi stöttar varandra och att vi vet precis hur vi ska äta osv ^^

Hur skulle du vilja göra? :)



Kram <33

2011-09-22 @ 11:37:11
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Haha okej ne men jag tycker abc är så jäkla svår på nått sätt xD

Ja lite tragiskt men vad fan gör man? ><



Kram<3<3

2011-09-22 @ 13:20:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja men det låter jätte bra om en vecka kör vi :) och jag ska fundera lite på hur vi ska göra hehe vet inte heller riktigt just nu men komer förhoppningsvis på något :D



Kram <3<3

2011-09-23 @ 17:55:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Det blev lite mycket drama i slutet av natten på stan assa inget våldsamt men jag kännde mig som en påse skit typ A och O var ute på samma ställe där jag var och inte nog med det så har jag fått värsta rycktet nu om att jag är en slampa osv ... och så är det lite mer. Det blev för mycket drama för mig igår.



Kram <33

2011-09-24 @ 22:13:36
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0