Ångesten sitter i väggarna



Nu är jag åter igen hemma i min lilla lägenhet efter en välbehövlig påskhelg i tryggheten hos familj och vänner. Det ha varit extremt jobbigt med all påskmat och alla onyttigheter. Mycket ångest har funnits med mig men på något sätt har jag ändå kunnat slappna av. För första gången på länge kunde jag faktiskt dra in luft i lungorna och känna hur de konstanta kvävningskänslona försvann, om än bara för en stund. Det behövdes och för första gången kändes det  faktiskt jobbigt att åka tillbaka hit. I normala fall känns det befriande.

Här hemma sitter ångesten i väggarna och så fort jag klev innanför dörren började kroppen skaka och sinnet spelade mig ett och annat spratt. Vill ha tillbaka min trygghet.


Kommentarer
Postat av: S

step pass är superkul :) du borde verkligen testa :D

2012-04-10 @ 21:13:30
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0