Grotekst

Nu, kära ni, ska jag dela med mig av min matdag. Det känns som att jag har ätit groteskt mycket men enligt matlistan de på enheten vill att jag ska följa är jag nere på svält. Åh jag är bara så fruktansvärt förvirrad.

10:00 1,5 dl lättfil med lite mindre än 1 dl musli plus en knäckemacka (enligt matlistan)

12:00 Två quornfiléer. Ett glas juice.

19:00 1,5 dl lättfil med musli. 1 glas juice.

21:40 1 dl havremjölk med några nötter.


Just det. Undra på mat. Jag börjar få starkare och starkare panik varje gång jag går in i en matvarubutik. Står på allvar och jämför kalorivärdet på cirka 100 olika knäckebrödspaket innan jag väljer vilken jag kan äta. Samma sak med alla andra varor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0