Here we go again



Då var det dags igen. Dagvård! Tydligen är det inte okej att leva på endast lättkvarg och bär när man går i behandling och någonting annat hade jag väl inte trott heller. Men ändå. Jag är livrädd. Personalen kommer bara tycka att jag är misslyckad och patetisk som efter bara några få veckor blir inskickad igen. Som jag skrev tidigare: "Hur lyckades jag sätta mig i den här situationen?"

Har börjat gråta i affären två dagar i rad när jag skulle handla nu. Igår för att jag såg en avocado. Inte för att jag skulle köpa den eller ville ha den. Jag började verkligen gråta av att titta på den för att allt jag såg var kalorier och fett. Vilket värdefullt liv jag har, bokstavligt talat livrädd för en jäkla avocado. Idag var de bären jag brukar köpa slut så jag var tvungen att ta något annat. Började böla och halvt om halvt hyperventilera igen. Ingenting får rubba mina rutiner. Jag kan bara äta det jag känner mig trygg med och kan näringsvärdet på. Sjukt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0