Kaos



God kväll.

Idag höll jag på att få ett totalt sammanbrott i skolan. Har känt mig sådär apatiskt och ångestfylld på samma gång hur nu det går ihop. Men mentalt påfrestande är det i alla fall. Precis när jag satt där och tyckte allmänt synd om mig själv ringde de från ABC och berättade att terapin på onsdag är inställd. Jävla skit. Jag behövde verkligen det mötet efter den här kaosartade veckan. Nu kommer det ju inte gå bättre direkt eftersom jag inte vet hur jag ska hantera mina ångestattacker. 

Det positiva med inställt möte är dock att jag åker hem till E-town på onsdag förmiddag och stannar till måndag eftermiddag. Ska bli så skönt att komma iväg ett tag. Även om jag oroar mig för viktuppgång. Precis när det har börjat gå bra. 


Kommentarer
Postat av: Chanelle

Har följt din blogg ett tag och har precis skaffat en egen, så undrar mest ifall det är okej att jag länkar dig i min blogg? :3

2012-04-03 @ 11:20:21
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0