Kvarg

Kom hem från träningen för ungefär en timme sedan och det var som vanligt skönt att få svettas bort ångesten om än bara för en liten stund. Tyvärr börjar det som sagt få motsatt effekt på mig och efte unegfär 90 minuter fick jag verkligen kämpa för att hålla tillbaka ångestattacken. Fruktansvärt. Det värsta med att jobba på träningsstället är att det är omöjligt att freaka ur totalt utan att någon lägger märke till mig och vem jag är.

Har  tryckt i mig lättlvarg med kiwi och hallon nu. Mest för att övertyga mig själv om att jag faktiskt kan äta och för att slippa allt för mycket skäll i terapin på onsdag. Mätt och vill kräkas. Ska försöka låta bli eftersom det redan är ett kraftigt kaloriunderskott idag och jag hatar vätskesvullnaden efter att ha kompenserat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0