Skakar

När man inte längre kan avgöra huruvida kroppen skakar på grund av ångesten eller näringsbrist. Då är det illa. Det är ungefär där jag befinner mig just nu. Upp, ner, upp, ner och åter igen upp på vågen bara för att se att vikten inte har ökat från timme till timme. Fan också, förstår inte hur jag har lyckats sätta mig själv i den här skiten. Varenda vaken sekund går åt till att tänka på mat, vikt, utseende och liknande. Hade tre timmars föreläsning idag. Men tro ni jag hörde något av det föreläsaren pratade om? Nej för jag var upptagen med att fundera på hur fet jag kände mig under dessa tre timmar.

Inte konstigt att folk börjar undra varför jag är så disträ och frånvarande.

Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; nej, får ingen hjälp för mina ätstörda tankar. men inte heller något jag vill ha heller. klarar mig bra =)

2012-04-18 @ 19:43:53
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0