Stresspåslag



Har varit på behandlingen idag och terapeuten föreslog att jag ska börja med ångestdämpande. Ska på något möte om det ganska snart tror jag. Det känns sådär eftersom jag har en tendens att förminska mina egna problem. Känner inte att jag har så stora problem att det ska behövas men nä jag sade det till henne sade hon bara att jag hade enorma stresspåslag hela tiden. Efteråt var ångesten så stark att jag körde ett tufft träningspass bara för att ge mig ut och ångestspringa/gå när jag kom hem.

Åh...denna jävla ångest.


Kommentarer
Postat av: Fat dreamer

ångest är så sämst. att må dåligt och att inte kunna få bort tankarna, uäk :(



Sv: tack kära du! :)

2012-04-12 @ 00:43:05
URL: http://fatdreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0