Voi, voi

Tiden bara springer iväg. Samtidigt som den går plågsamt långsamt. Imorgon har jag min sista dag i frihet på väldigt många veckor då jag blir instängd i dagvården fram till sommaren. Det kommer bli så fruktansvärt kämpigt att försöka fixa den sista tentan samtidigt som jag kommer vara instängd där hela dagarna och dessutom vara något av ett nervvrak.

Nåja, idag är det valborg och jag ska trots pluffskänsla och den ständigt gnagande ångesten försöka njuta av gott sällskap och ha trevligt. Synd att jag just nu är upptagen med att störa mig på hur stor jag ser ut i den vita tröjan jag har på mig bara. Är så fruktansvärt trött på att aldrig kunna slappna av. Alltid är det någonting som stör och skapar ångest.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja t har hänt en hel del endå sen sist vi sågs. Jag och M går båda på diet och det visar sig att han också har haft en form av äs tidigare -.-..... Men jag har gått ner 1kg sen igår :D total lycka! TRodde ett tag att jag hade blivit ett hopplöstfall och skulle leva med en fettokropp resten av mitt liv. Men i början när jag och M började med dieten ( dieten= räknar kcal hamnar mellan 500-600 kcal om dagen ) så hade M ätit mer än han skulle och det var inte specielt mycket mer men då gick han i på toan innan han skulle dra till sina vänner och han satte på vattenkranen och då gjorde det så jävla ont i mig fö jag viste och hörde vad han gjorde ..;__; Jag fick panik för det var för likt allt det sjuka som jag har levt med allt för länge och nu lyckats komma en bit ifrån och så hör jag honom. Men när han kom ut så sa jag direkt ill honom att jag hörde vad han hade gjort och så sa jag till honom " om du ska hålla på sådär så får du inte fortsätta med dieten!" Jag var förtvivlad >< men ha lovade att aldrig mera göra så och det har han inte gjort heller sen dess. Tur för honom :)



Hur är det med dig? <3



KRamar <3<3

2012-05-03 @ 08:46:47
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja jag blev jätte ledsen och när jag sa till honom i min förtvivlan att han inte fick fortsätta så hade jag gråten i halsen och slängde mig på sängen för att lugna ner mig. Jag vill lita på honom men jag gör inte det till 100% eftersom att jag vet att man kan ljuga för alla om man verkligen "vill" kräkas. Men jag har varken hört eller sätt på honom att han gjort det så det var nog en engångs grej eller ja det blev nog det iallafall eftersom att jag sa till honom direkt när han kom ut från toaletten.... </3

en vägledaren på nuevo sa idag att man ska äta 5 gånger om dagen och visst det är bättre att äta flera mindere mål om dagen för att hålla igång förbränningen så jag och M sa att vi skulle köra på det + träning på gym ca 2-3 gånger i veckan till att börja med :)



Du jag längtar också jätte mycket tills vi ses igen!! :D <3



Kramar <33

2012-05-09 @ 13:11:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: fat dreamer

Svar; Jag tror lite på det du skrev, att man inser efteråt att det är en sjukdom. jag förstår det du skrev! Kram

2012-05-14 @ 00:23:03
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: Fat dreamer

Svar; Ja, men jag hann aldrig tävla.. 1. scenrädd. 2. problem med knät. Vill bara gråta när jag ser all energi från dansarna, jag blir som kär! Haha åh.. :( Vad roligt! Varför slutade du? :)

2012-05-23 @ 21:10:37
URL: http://fatdreamer.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är nog så :/ .... fast jag har gått ner 0.4kg från igår nu och då åt jag ändå pasta + köttfärsås :o



Massa kramar <3<3

2012-05-25 @ 08:04:36
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: va skönt att du vet vad jag snackar om... ja det är jätte jobbigt vissa stunder men ah hon testar mig och kommer nog att vara så ibland. Fast trts att man vet om det så blir man ju jätte ledsen.

Åh JAA! Behöver min vän :D Jag har alltid tid för att träffa dig <3



Massa kramar saknar du sjuukt mycket och kollar in på din blogg varje dag xD <3

2012-06-04 @ 14:41:51
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: hahah xD men jag är taggad på bowling! Självklart kommer han att göra det -.-

Ja vi kan ses på söndag fast jag ska till erikslund under dagen men kommer att vara hemma ca 16.00 men kan du efter 16.30? :)



Kram kram <3

2012-06-08 @ 17:05:39
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0