Dagvård



Mycket har hänt sedan jag skrev sist trots att det inte ens är två dagar sedan dess. Igår fick jag träffa hon som ska vara behandlingsansvarig för mig och hon skickade in mig direkt i dagvårdsbehandlingen. Så idag var min första dag där. Mellan åtta på morgonen och två-tre någongång på eftermiddagen är jag fast där inne med människor som lägger upp mat åt mig och ser till att jag äter upp varenda liten bit. Det kändes faktiskt ganska bra när jag var där men nu när jag är hemma känns det sjukt jobbigt att behöva sköta det helt själv. Har ätit middag efter vad som står på matschemat och kämpar för att inte springa iväg och kräkas just nu. Vill dö, dö, dö. Hatar att vara så här mätt. Och då äter jag ändå bara 3/4 portioner nu.

Ska vara kvar i dagvården minst en vecka nu och så får vi se om det förlängs efter det. Hur fan gick det här till? Jag hinner inte med i mitt eget liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0