Den evighetslånga fastan



Jag har fått nog. Fick precis en ångestattack och gick lös i kylskåpet tillsammans med soppåsen. Nu finns det bara en kanna vatten och typ en halv purjolök kvar. Känns inte som någonting jag kommer hetsäta i alla fall. jag hartagit fram det som jag får "äta" och ställt på diskbänken och det är i princip tip olika tesorter, en portion varma koppen och kaffe. Ska även köpa hemma massa juicer och liknande ikväll eller imorgon. Jag tänker inte äta förrän jag är smal igen. D.v.s. om si sådär tio kilo. Struntar i om jaf dör på kuppen.

Känner för att avbryta behandlingen innan den ens har börjat på riktigt. De ska inte få förstöra min viktnedgång nu. Jag måste bli smal för jag skäms. Vågar knappt gå till gymmet idag för att jag kännerm ig så fet, v ärdelös och äcklig. Hela jag är äcklig. Ursäkta utbrottet men jag orkar inte mer nu!


Kommentarer
Postat av: Percy

fast stora folk går ju till gymmet för att tappa kilon. ♥ ingen klandrar dig där

2012-02-26 @ 22:28:53
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0