EKG



Idag har jag varit på EKG och det såg tydligen bra ut. Men någonting som jag har tänkt på är att alla som jobbar inom vården och ser på mina remisser att jag kommer från en ätstörningsklinik kollar på migg med medlidsamblick som om jag kommer falla död vilken sekund som helst. De menar nog väl men det absolut värsta jag vet är att jag hatar när människor tycker synd om mig för då verkar jag svag.

Annars går det väl si sådär. Det känns i alla fall som att jag är på väg ur den värsta hetsperioden nu. Härom dagen fick jag veta att jag faktiskt är någons stora träningsinspiration och att hon är avundsjuk på mina armar. hahah det första är väl kul att höra men jag hatar mina armar. Det är mitt största komplex.

Nu bär det av mot träningen. Ett medelpass på friskis och efter det en och en halv timmes thaiboxning som jag och en kompis ska prova på. Dessutom har jag gått en halvmil idag så träningen går okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0