Hinner inte andas



Jag är så stressad att jag knappt hinner andas, hinner inte tänka, hinner inte leva. Och bloggen blir såklart lidande av det. Allt går åt skogen nu om jag får vara lite pessimistisk. Håller på med ett grupparbete som tar all tid i världen samtidigt som jag någonstans där emellan ska hinna plugga till den gigantiska tentan som är på lördag. Orkar inte mer.

Hetsar mest hela tiden, känner mig fetare och fulare än någonsin, vill dö, känner mig ständigt melankolisk. ABC igen imorgon men jag vill inte visa mig när jag ser ut så här. Speciellt inte nu när jag vet att hälften av alal funktionärer på friskis verkar jobba på ABC. Hoppas att de håller tystnadsplikten. Annars är jag körd.


Kommentarer
Postat av: Natta

Andas min lilla sltnöt!!!:) sterssa inte och lägg dej i tid!!!:) haha vågar inte smsa dej för jag vet hur mkt du har just nu!!! Puss världens bästa<3

2012-02-08 @ 15:46:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Percy

Vad är ABC?

2012-02-10 @ 02:50:02
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0