Skitdag



Ibland känns det som att någon där uppe gör allt för att hindra mig från att träna. Inte för att denna någon lyckas men det gör ju trots allt livet liite jobbigare. Först var det benhinnorna, sedan var det foten och nu är det båda dessa plus feber och förkylning på gång. Som om inte det vore nog missade jag thaiboxningen idag, bestämde mig för att träna på friskis istället. Kommer dit och inser att passet innan mitt leds är intensiv och leds av en av mina favoritledare som hade hoppat in och vikarierat. Men nej, jag fick nöja mig med ett medel/puls-pass, feber och skador idag. Fan!

Förlåt, jag behövde gnälla av mig. Jag brukar inte gnälla över skador/sjukdom och så vidare då jag hatar människor som gör det men som sagt, livet för en träningsnarkoman blir lite jobbigare om träningen påverkas negativt.


Kommentarer
Postat av: S

Jag tror att man kan bli avstängd om man inte följer reglerna, men det är väl svårt för dem att märka om man smiter in på ett pass egentligen??



Btw: hatar att det alltid som du säger är något i vägen, antingen är man sjuk eller så sabbar man benen eller nåt, så himla irriterande, speciellt om man är riktigt motiverad uschusch!

2012-02-22 @ 08:35:22
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0