Störd



Jag tackade just nej till att följa med på bio, ha trevligt och kanske komma lite närmre de i klassen. Anledningen? Jag ska träna idag och när jag satt och skulle boka biobiljetten fick jag sådan ångest över att missa träningne så jag struntade i det. Tragisk tjej. Tänk om de aldrig mer kommer försöka få med mig på något? Dessutom är jag så äckligt jäkla bakis idag så jag borde prioritera bio med vänner framför träning.

Gårdagen bestod av klassfest/tentaslask och det var sjukt kul men som vanligt efter klassfest undrar man dagen efter vem man har skämt ut sig för, vad man har sagt och så vidare. haha jag skriver mer denare. Orkar inte nu.

Eller just det, vikten går bara uppåt och åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

LÅter som du haft en väldigt dålig dag, hoppas du får en bättre dag idag



Massa Kramara på alla hjärtans dag <3 Hoppas din dag blir fylld med kärlek . Kramar /tess

2012-02-14 @ 10:05:28
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: ida

Ja jag förstår dig och jag reagerade på de som reagerade på inlägget. Absolut, jag skriver väldigt sällan om kalorier men ville uppmärksamma just chips eftersom jag vet att många inte är medvetna om just dem + att de faktiskt innehåller massa farliga transfetter. Det var absolut inte meningen att någon skulle bli utpekad eller sårad av inlägg/kommentarerna utan meningen var att uppmärksamma.



Det gör ont i mig att läsa ditt inlägg. Jag vet att det är svårt att ta sig ur men jag lovar att det är värt det. Våga ta hjälp! Kram på dig / Ida

2012-02-14 @ 11:01:24
URL: http://idawargs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0