Familjejympa- here I come



Igår blev det utgång och precis som vanligt blev det roligt även om jag var opeppad från början. Tycker däremot inte om krogen men förfesterna är ju alltid roligt.

Det gick ganska vilt till och just därför var det extra komiskt när en av hurtbullarna från friskis ringde och väckte mig imorse när jag var både bakis och hes. Anyway, de frågade om jag ville börja som jympavärd på familjejympan på lördagsmorgnar. Det tackar jag ju såklart inte nej till. Det blir mysigt och dessutom vet jag att jag får gå vidare till kvällspassen nästa termin då.

Ikväll blir det mitt favoritpass, intensiv med H. har dessutom gått ned 0,4 kilo från igår.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh va roligt! :D

2012-01-15 @ 19:49:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0