Insomnia



Känslan av att vakna 05:20, vara skittrött men ändå inte kunna somna om. Verkligen underbart. Visserligen är det skönt att komma igång på morgonen men inte när kroppen bara skriker åt en att det är dags för sömn. Ännu sjukare, gissa vad jag äter till frukost? Fiskbullar! Bara fiskbullar. Låter ju verkligen som någonting en frisk människa skulle göra.

Har gått upp nästan ett helt kilo från igår till följd av gårdagens/nattens/morgonens hetsätning. Skitdag!

Nej jag borde nog faktiskt inte skriva när jag har sovit två-tre timmar på en natt. Humöret är inte på topp men förhoppningsvis vaknar jag till snart med tanke på att det är kursstart idag.

Ha en bra dag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Låter sjukt jobbigt med så lite sömn :( och jag som klagar över att jag bara får 6 timmars sömn...

Min dag igår och i förrgår gick ju åt helvete så jag har typ gått upp ca 1.5kg så jävla tragiskt. Duktig och sen några dagar senare överäter som en gris! Men jag funderar på det här som jag funderade på förut att jag äter en " bra frukost" som t.ex havregryns gröt, kaffe och ett ägg eller något och sen klara mig på det hela dagen och under dagen så får det bli kaffe,te, juice osv. Och sen träning på det :) Man lär ju gå ner mycket i vikt eftersom att kroppen bränner väl mera på morgonen? ^^

Kanske ska köra så i några dagar.



Ha en bra dag du med! Kram <3<3

2012-01-17 @ 09:26:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0