Intensivpass



Hej alla fina.

Idag har det verkligen gått åt helvete. Förstörde hela dagen nu på kvällen då jag inte kunde hålla mig borta från kylskåpet. Har spytt fyra gånger under dagen och just därför känns det väl som att jag har hetsätit men egentligen har jag inte gjort det. Har överätit och kommer säkerligen ha gått upp massor i vikt imorgon men jag har ändå inte hetsat på samma sätt som jag brukar. Inte lika mycket och inte lika okontrollerat. Ångest, ångest, ångest! Ta mig bara härifrån. Orkar inte leva med den här skiten längre. Idag visade vågen plus minus noll igen och igår kunde jag inte hålla ångesten ifrån mig längre så jag skadade mig själv. som vanligt när allt har läkt ihop och börjar försvinna ska jag riva upp allt ännu en gång.

Motion idag: En halvtimmes promenad och en timmes intensivpass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0