Kallelse

Nu mina vänner, är jag på plats i Kalmar igen och ska komma igång med bloggandet ordentligt. Gick upp massor i vikt under julledigheten men har gått ned två kilo i alla fall. Min största motivation just nu är att jag fick kallelsen till behandlingsstället igår. Den 31a januari ska jag träffa en psykoterapeut och överläkaren på det stället men jag vägrar att gå dit när jag ser ut så här! Dessutom har jag ångrat mig. Jag är för frisk för hjälp. Förtjänar det inte och behöver det inte. Feta, feta jag.

Nu har jag stått en timme i minusgrader och försökt kränga in en stor cykel i liten baklucka. Fail. Gissa om jag är irriterad just nu. Tålamodet är inte det bästa.

Just det. Dags att leta upp nya thinspo-bilder också. Bloggen börjar bli tråkig. =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker att du gjorde jättebra i att söka hjälp! Det går nog bra ska du se, och du är visste värd det!!

2012-01-09 @ 15:38:13
URL: http://keepcontrol.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vet du hur man byter färg på bloggen?? Jag har ingen aning om hur man gör xD



Kram <3

2012-01-09 @ 17:07:13
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0