Livet i 180



Jag går verkligen runt hela tiden och tror att jag uppdaterar bloggen ganska ofta. Men livet rullar på en en sådan rasande fart att jag knappt förstått vart den senaste veckan har tagit vägen. Skolan suger musten ur mig med intensivt tentaplugg och grupparbete tillsammans med en psykopat på samma gång. Igåår gick jag upp 05:00 för att åka till gruppens partnerföretag och göra en intervju.

Annars består dagarna av hets, hets och åter igen hets. Jag förstår itne vad som är problemet med mig. Jag pendlar flera kilo upp och ned på en enda dag så jag vet inte ens vad jag egentligen väger. Skitjobbigt med tanke på att det är dags för ABC på tisdag.

Har idag varit värd på friskis för andra gången och det går bra. Den här terminen är det inte direkt avancerat eftersom jag är på familjejympan. Typ registrera i receptionen, släppa in folk och förbereda fikat. Men det är mysigt att komma iväg en gång i veckan och nästa termin får jag något annat pass. Frågan är bara vad. Idag var det sjukt jobbigt att behöva kränga på sig friskiskläderna...kände mig bara sååå fet.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag bor hos M hela tiden nu fast jag åker hem till mamma och hämtar kläder o så :) Vi får smsa tycker jag :D Jag har inte så mycket tid för mig själv längre vid datorn ^^ så bloggen blir tyvärr lidande.



Kramar <3<3

2012-02-04 @ 12:41:11
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0