Självförtroende



Nu mina vänner kommer det äntligen dyka upp lite nya, fräscha bilder på bloggen.

Jag har piggnat till och är på bättre humör än i morse. Det var som sagt kursstart idag och det var flera personer jag knappt känner som kom fram och sade att jag och min gruppkompis hade haft den bästa och proffsigaste presentationen förra veckan. Flera som inte ens var där men hade hört från andra i klassen att det hade varit bra kom fram och berättade det också. Det må låta egocentriskt men det var så grymt skönt att få höra. Presentationer är ju det absolut värsta jag vet, får dödsångest en månad i förväg, så att få bekräftat så här att folk tyckte att jag såg så lugn och trygg ut värmde verkligen. Älskar min klass för att de är modiga och vågar komma fram och säga sådant helt utan anledning. Jag ska också bli bättre på att verkligen säga rakt ut till människor när jag tycker att de har gjort något bra. =)

Har hetsat och spytt alldeles nyss. Men jag ska träna bort allt ikväll. Tänkte gå på ett av de tråkiga intensivpassen men det blir ett roligt medel puls-pass med en klasskompis istället.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag tror det kommer gå super bra!

jag ska tatuera in mitt och mina bröders namn och namnen kommer stå som en triangel ( vet inte om det var så bra förklarat xD ) och sen så ska jag ha en peacesymbol fast tatueringarna kommer inte sitta nära varandra :)



Ja det skulle va kul om vi kunde typ börja med det i morgon och köra till fredag och se hur det känns och vad det ger för resultat!



Kram <3<3

2012-01-17 @ 18:54:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0