Tack för den mamma!

Idag ska vi fira min födelsedag i efterskott här hemma hos mamma. För första gången på typ flera år övervägde jag att ha en t-shirt utan något långärmat över. Frågade mamma om hon tyckte att jag kunde ha de kläderna. Hon synar mig från topp till tå och säger "njaa", bara om du har någonting över axlarna. Vet att hon inte syftade på att mina armar var feta men för någon som är så störd som jag var det det absolut värsta hon kunde säga.

Ännu en kommentar som kommer förfölja mig resten av livet. För jag glömmer inte. Går fortfarande och grämer mig över saker jag fick höra som barn så detta blir bara ännu en kommentar i högen. Men motiverad blev jag i alla fall. Ingeting som jag blir tvingad att äta idag kommer stanna kvar i min mage.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Juste det hade du ju! Fy fan asså det är så hämskt!! Jag vill verkligen inte ha det flera gånger :s hoppas medicinen hjälper. Jag kan svälja och äta nu :) och jag är såå glad! Haha medicinen heter Kåvepenin 800mg. Jag har en bra nyhet som jag aldrig trode att jag skulle få säga igen men jag har sluatat röka har varit helt rök fri i 8 dagar och jag är inte ens sugen:) Jag som var varit värsta skorstenen haha. Föresten en heeelt galen grej som skulle vara typ bäst för mig är att jag funderar på att flytta till leksand jag med ^^ Loa vill att jag ska gå i skolan där och bo med henne o Alisa :) visst hon sa att jag fick bo hos dom över sommaren men det är nog inte så svårt att hitta eget i Leksand och sen så fåår jag nog bo hos dom längre men det är ju skönt med eget boende. Men ag funderar fortfarande men sista ansökan till folkhögskolan är i April så jag har en stund att tänka så det är skönt¨men vad tycker du? :)



Kram <3<3

2012-01-08 @ 21:41:09
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0