Min enda önskan

Om jag bara fick en önskan här i livet skulle det vara att jag någon gång kan älska mig själv för den jag är istället för att döma mig själv efter siffrorna på vågen.
 
Flertalet gånger har jag trott att jag blivit av med viktångesten för gott då jag känt mig så otroligt stark dessa perioder och jag har inte hatat mig själv då. Men så kommer det plötsligt tillbaka med full kraft. Starkare än någonsin. Och ungefär då vill jag bara lägga mig ner och dö. Idag är en sådan dag. Jag hatar mig själv över allt annat och som om inte det vore nog grubblar jag över allt annat också. Över det som varit och kunde ha blivit. Över alla de fel jag gjort här i livet och hur värdelös och oälskad jag är.
 
Nej, idag är ingen bra dag. Jag är PMS-svullen och har hetsätit. Skjut mig bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0